LEES MEER
BRAND IDENTITY

The Speech Republic

LEES MEER
BRAND IDENTITY

Bencis

LEES MEER
BRAND IDENTITY

B. Amsterdam

LEES MEER
BRAND IDENTITY

Domus Valuas

What we find to be
interesting and relevant.

Blog

Strategisch partnership Lefhebbers Brand Design & twelvetwenty

Blog

Lefhebbers schuift aan bij de Merkplaats

Met een deskundige en kritische blik blijft Lefhebbers ons uitdagen om verder te kijken dan de standaard. Wij zien hen als een flexibel verlengstuk van onze marketingafdeling waar we altijd op kunnen rekenen. Dankjewel Lefhebbers!

Lodewijk van Nooten – Bikeshift

De open en directe manier van communiceren is wat ons vanaf moment één aansprak. Lefhebbers heeft ons op creatief en strategisch vlak uitgedaagd, wat heeft geleid tot een prachtig resultaat.

Max Schmidt – FortStaete

Lefhebbers neemt je mee in het verhaal van begin tot eind. Dankzij deze manier van samenwerken, hebben wij een nieuwe merk identiteit ontwikkeld welke perfect aansluit op onze behoeftes en doelstellingen. Daarnaast denken zij niet alleen in het nu, maar kijken zij ook naar kansen voor de toekomst op basis van een langdurige samenwerking.

Philip van der Have – FGN

Samen met Lefhebbers zijn we een traject ingegaan om hiervoor een passend logo te ontwikkelen. De pijlers van dit nieuwe logo zijn: Service, kwaliteit & bovenal hartelijk; Ondernemend; Heritage en de nuchterheid; Brede doelgroep. Trots kunnen wij onderstaand ons nieuwe logo voor de Loogman Groep aan u tonen. Dank aan het Team van Fabian Wolf van Lefhebbers voor het traject dat we met elkaar doorlopen hebben om tot dit nieuwe ontwerp te komen.

Ger Loogman – Loogman groep