Valuas Zorggroep is een in 2011 opgericht familiebedrijf. Met inmiddels 13 geopende locaties en meer in het verschiet, groeit Valuas nog ieder jaar flink. Sinds 2013 is Lefhebbers betrokken bij de strategie, uitrol van de brand identity en hoe deze toe te passen op alle uitingen die Valuas rijk is.
Hiervoor hebben wij het communicatieve concept; ‘Ruimte voor zorg’ bedacht. Dit komt terug in het logo, de copy, maar ook feitelijk in de locaties en de manier van het aanbieden van de zorg.
Van een billboard langs de A12, een paginagrote advertentie in de Quote (500), tot aan busreclame en eigen Maxmobiels; Valuas kent het allemaal. Waar ook het online landschap een enorme vlucht heeft genomen sinds de start van onze samenwerking, groeit Lefhebbers mee. In samenwerking met de online marketing partij ontwikkelden wij de SEA campagnes die we wekelijks blijven optimaliseren en werkten we aan SEO en CRO trajecten.
Een concept waarin de historie en toekomst van een prachtig familiebedrijf samenkomen.