5 tips voor de start van waardevolle partnerships

We weten allemaal dat samenwerkingen en partnerships ontzettend belangrijk zijn om groei te realiseren. Je verrijkt je business met kennis en kunde uit verschillende disciplines wat ontzettend waardevol is. Een frisse blik op je businessmodel of kritisch oog op jouw product of dienst dragen bij aan nieuwe inzichten. Inzichten die je dichterbij jouw doel kunnen brengen.

Als brand design bureau werken wij samen met verschillende partners uit verschillende expertises. Van drukkerijen die exclusief drukwerk kunnen verzorgen, tot vertalers die met hun native speakers professionele Engelse teksten aanleveren. Daarnaast werken we samen met een vast development team en verschillende foto- en videografen waardoor wij in veel verschillende typen aanvragen kunnen voorzien. En tot slot natuurlijk ons kantoor waar we elke dag met ons team mogen zitten om onze creatieve ideeën tot concrete plannen uit te werken. Zij maken het voor ons mogelijk om te focussen op de essentie van ons vak. Het verhaal, DNA en strategie in brand design. Samen werken wij continu aan het verbeteren van onze service en producten waarmee we gezamenlijke groei realiseren.

Lefhebbers zelf is daarnaast ook sparringpartners voor veel merken en organisaties. Hierbij zien wij hoe belangrijk het is om deze sessies te starten met een actieve beginvraag en helder doelstelling. Zo voorkom je dat er een follow up uitblijft na een meeting waarin je veel waardevolle inzichten hebt verkregen. Je weet namelijk pas of het werkt als je echt gaat doen.

  1. Start met een actieve behoefte.
  2. Voorkom aannames en maak duidelijke afspraken.
  3. Formuleer een heldere doelstelling van de samenwerking.
  4. Bespreek de deliverables en bijbehorende planning.
  5. Plan frequente contactmomenten in.