Empathy is the key to great design

Introductie

Lefhebbers is een creatief bureau, gevestigd in de Pijp in Amsterdam. Met meer dan 10 jaar ervaring op zak zijn wij in staat een gedegen en professioneel advies uit te brengen, welke we vervolgens om kunnen zetten tot allerhande professionele, creatieve en schaalbare producten.

De naam Lefhebbers is afgeleid van de manier waarop wij samen met klanten te werk gaan. In de basis moet er ruimte zijn voor een gezond no-nonsense dialoog en bovenal ruimte voor creativiteit. Alleen dan ontstaat er de perfecte basis voor een langdurige en vruchtbare samenwerking.

Ons werk onderscheidt zich doordat wij ons echt inleven in het vraagstuk, de klant meenemen in het creatieve denkproces en nuttige inzichten bieden met als uitgangspunt dat onze deliverables altijd waarde toevoegen. Zo wordt elk idee verheven tot een persoonlijk ontwerp of product op maat dat kan meegroeien met de tijd voor een optimaal rendement.

Our team

Robin Verbaarschot

Strategie & design

Anniek Hazenberg

Marketing & strategie

Esmee van Gijzen

Project & planning

Qwen Sterenberg

Design

Maarten van Ee

Development & interactie

Daniël Wurms

Marketing & Business

Naomi van Maasakkers

Concept & Design

Lefhebbers is voor ons dé partner als het gaat om vormgeving, branding en het maken van onze (project)websites. We werken graag met pioniers die niet alleen creatief en professioneel zijn, maar ook zeer prettig in de omgang en een echte sparringpartner.”

Bas van Veggel – B.Amsterdam

“Lefhebbers is voor ons zeer belangrijk geweest in de (online)positionering van ons bedrijf. Zij blijken telkens weer in staat om onze websites, brochures, logo’s en andere uitingen de perfecte ‘look and feel” te geven zodat het zowel de ouderen als hun kinderen aanspreekt. ”

Erik van den Boom – Valuas Zorggroep

Lefhebbers heeft PEAK uitstekend begeleid bij de re-branding. De vertaling van het concept naar de visualisatie is erg goed uitgevoerd. Door “verschillig” te zijn heeft Lefhebbers de PEAK huisstijl naar een hoger niveau gebracht en daar zijn wij erg content mee.

Dennis van Westerop – PEAK

Samen met Lefhebbers zijn we een traject ingegaan om hiervoor een passend logo te ontwikkelen. De pijlers van dit nieuwe logo zijn: Service, kwaliteit & bovenal hartelijk; Ondernemend; Heritage en de nuchterheid; Brede doelgroep. Trots kunnen wij onderstaand ons nieuwe logo voor de Loogman Groep aan u tonen. Dank aan het Team van Fabian Wolf van Lefhebbers voor het traject dat we met elkaar doorlopen hebben om tot dit nieuwe ontwerp te komen.

Ger Loogman – Loogman groep

Het maken van een lifestyle magazine over fashion, design en architectuur, op het hoogste niveau brengt enorm veel research en werk met zich mee. Voor mij was het vormgeven van het magazine door Lefhebbers een van de hoogtepunten, waarbij alle ontvangen informatie en beelden uiteindelijk tot de tot in de finesse neergezet en vormgegeven werden en het magazine vorm kreeg.

Eric Kuster – Eric Kuster Metropolitan Luxury
Ron van den Berg – Van Gool Elburg