Stel je gaat erop uit om een nieuwe auto te kopen.
Je Googled naar de dichtstbijzijnde dealer van het merk naar keuze.
Binnen de kortste keren draai je samen met je partner het terrein op van de dealer.
Je wordt hartelijk ontvangen door een spontane autoverkoper in een te groot pak.
Al bekend naar welk model uw voorkeur uit gaat? Ja.
Al bekend of het een automaatje of handgeschakelde bak moet zijn? Ja.
Mogelijk zelfs al de kleur in gedachten? Zeker!
Nou laten we dan maar eens een rondje maken in de showroom!
Vijftien minuten later verlaat je met lege handen de dealership.
Het overleg met je partner gaat ongeveer als volgt;
“Dit was volgens mij echt zijn standaard verkooppraatje.
“Begreep jij iets van de prijsopbouw? Niet echt.
“Jammer dat ze onze kleur ook niet hadden he? Ja.
“Ik had ook het idee dat hij niet echt naar onze wensen luisterde.
“Laten we maar naar een andere dealer rijden, we zijn nu toch bezig…
Hopelijk is het punt duidelijk welke wij proberen te maken.
Besteed aandacht aan je (corporate) (Powerpoint) presentatie(s). Zorg voor een duidelijk en rustig geheel.
Ook jij bent gevoelig voor de mooiste presentatie dus gun je klanten ook de beste ervaring.
Zelfs als de klant vóór de presentatie al met je in zee wilt,
kan het alsnog verpest worden door een rommelige presentatie.
Wij zien nog altijd de meest vreselijke, geknutselde Powerpoint presentaties
voorbij komen en dat is gewoon zonde.
Advies of ondersteuning nodig om een mooie presentatie op te bouwen?
Neem dan contact op!