Hypotheque

Branche

  • Financial services

Deliverables

  • Brand identity
  • Branding strategy
  • Concept
  • Print
  • Stationery
  • Website

Toetreden tot een zeer drukke markt waarin veel aanbieders exact hetzelfde product aanbieden onder eigen unieke voordelen en voorwaarden. Komen we dan weg met een functionele naam die zeer beschrijvend is, of moeten we verder kijken dan the obvious en op zoek gaan naar het overkoepelende communicatief concept (haakje).

Het afsluiten van een grote lening is natuurlijk niet iets wat je dagelijks doet. Met een grote som geld komt automatisch een lijst aan regels waar je aan moet voldoen. Hypotheque wordt dé kennisbank (QUE?) voor alles wat je moet weten en op moet letten bij het afsluiten van een lening.

Voor een nieuw label hebben we Lefhebbers gevraagd om een website te maken en de huisstijl / identiteit vorm te geven. Naast een prettige samenwerking hebben we ervaren dat Lefhebbers kennis en kunde in huis heeft. Het was voor ons dan ook geen verrassing dat Lefhebbers een mooi eindresultaat heeft opgeleverd.

Olaf Bijlsma – Hypotheque

APF International

APF International, met als tagline ‘International Investment Management’ doet zijn naam eer aan.