Vorsen

Branche

  • Development
  • Education

Deliverables

  • Brand identity
  • Branding strategy
  • Concept
  • Print
  • Stationery
  • Website

Vorsen is een ervaren gids achter de schermen in een steeds complexer onderwijslandschap. Deze prachtige zin komt uit de pen van onze copywriter, die samen met Vorsen alle teksten heeft herschreven. Op basis van deze tekst is de verdere rebranding uitgevoerd tot een overtuigend en kloppend geheel.

Het onderwijslandschap met al haar spelers en concurrentie is een constant bewegend geheel. Niet alleen door de jaarlijks wijzigende wet- en regelgeving, maar ook door de visie op goed onderwijs. Het dialoog tussen Vorsen en Lefhebbers is dan voorlopig als het aan ons ligt, nog lang niet klaar.

“De scherpe spiegel van Lefhebbers, de goede content en een hele toekomstvaste vertaling van ons Vorsen verhaal is nu terug te vinden in onze branding. Daar zijn we supertrots op.”

Pieter Smit – Vorsen

APF International

APF International, met als tagline ‘International Investment Management’ doet zijn naam eer aan.