De romantiek van het vastgoed. Dit klinkt voor mij als een paradox. Kun je uitleggen hoe romantiek en vastgoed volgens jou met elkaar zijn verbonden?
Het stigma van het vastgoed is bakstenen schuiven. Wat feitelijk misschien ook wel het geval is, maar steeds meer partijen zijn zich aan het onderscheiden door meer te redeneren vanuit de emotie. Wat doet een gebouw voor een gebied, voor de mens, voor de toekomst. De focus op de emotionele waarde in plaats van enkel op de feitelijke waarde; de verkoopwaarde, de verhuurwaarde. Men ontdekt dat hier resultaat uit voortkomt; Mensen willen zich nou eenmaal graag conformeren met partijen die zich inzetten voor bijvoorbeeld de nieuwe generatie, en zich niet enkel bezighouden met de verkoop van vandaag de dag. Hiermee gaat de waardering voor je merk, je merkwaarde, omhoog.
Hoe helpt Lefhebbers deze merkwaarde te verhogen?
Het begint al bij het kritisch wegen van een brochure of memorandum. We zien dat er een traditionele opzet is voor veel vastgoed documenten. Iedereen; investeerders, huurders en kopers, kijken op dezelfde manier naar een document, dus blijft iedereen hetzelfde doen. En daar zit ook gelijk het probleem: Als je hetzelfde blijft doen als anderen zul je nooit opvallen.
Wij proberen partijen daarom uit te dagen om het anders te doen en kritisch te kijken naar wat ze op tafel leggen. Als je dat doet, val je al snel op. Want het kan beter, mooier, slimmer.
Geïnteresseerd in wat we voor je kunnen betekenen? Kijk dan op ons portfolio en/of neem vrijblijvend contact op.