Vuurpijl bij daglicht

Het is bijna zover. Na lang zoeken was het juiste vuurwerk gevonden en besteld. De levertijd was uiteindelijk langer dan werd aangegeven en ook was niet alles op voorraad. Wel jammer, want we hebben er goed geld voor betaald om het precies zo te krijgen zoals wij dat wilden. Het langverwachte moment is daar. De emmer met zand staat klaar. Vrienden en familie uitgenodigd. Oliebollen, champagne, de hele mikmak. We hebben met elkaar afgesproken om alles tegelijk de lucht in de schieten. Verwachtingen zijn torenhoog en de spanning is daarmee om te snijden!

We tellen gezamenlijk af; 3,.. 2,.. 1,.. En met veel kabaal schiet alles de lucht in!

Er daalt een oorverdovende stilte in. Aanwezigen kijken elkaar verward aan en beginnen druk naar elkaar te wijzen. Het besef is ingedaald dat hartje zomer twaalf uur ‘s middags het vuurwerk afsteken toch niet zo een slim idee was. Niemand heeft iets van al onze inzet kunnen zien!

Je willen onderscheiden van je concurrent is een gezonde ambitie. Opvallen en boven het maaiveld uitsteken horen bij het ondernemerschap. We vragen je alleen wel om goed na te denken of je doelgroep er wel op zit te wachten, er klaar voor is en of het wel echt bij je past. Blijf trouw aan je hart, passie en motivatie waarom je doet wat je doet. Vertaal dat naar de juiste kanalen met de juiste persoonlijke boodschap, op het juiste moment. Raak.

Meer weten over hoe wij dit aanpakken? Neem dan contact op.

Read more

Blog

Hoger scoren in Google met het E-A-T-principe

Blog

ESG; wat is het en waarom is het zo belangrijk?