Four Marketing stond op de stoep met een uitdaging, klaar voor de volgende stap: volwassenheid uitstralen. Samen gingen we aan de slag met positionering, naming en de merkidentiteit.
Fullhouse is een club van recruitment specialisten, elk met hun eigen talent. Hun kijk op recruitment is anders; ze doen het op hun eigen manier. Ze bundelen hun krachten samen en zijn altijd onderweg naar succes. Fullhouse staat nooit stil en neemt geen genoegen met een halfvolle tafel. De strakke letterspatiëring in het logo symboliseert de toewijding om elke stoel te vullen, zodat alle mogelijke ruimte aan tafel wordt benut voor nieuwe werknemers
Het gebruik van twee lettertypen, één met schreven en één zonder schreven, symboliseert de samenwerking tussen de werkgever en de kandidaat om een succesvolle samenwerking te tonen. De werkgever staat voor stabiliteit, terwijl de kandidaat innovatie uitstraalt en openstaat voor nieuwe ideeën. Hiermee wordt de kracht van samenwerking benadrukt.
De kleurrijke overgangen symboliseren de dynamiek van verandering en progressie, en laat zien hoe smooth de overgang van de ene naar de andere staat kan zijn. Dit komt ook tot uiting in de fotografie, waar een zelfverzekerde groep werknemers te zien is die met plezier naar hun werk gaat en samenwerkt om de beste resultaten voor de werkgever te behalen.
Brengt financials in de Publieke Sector bij elkaar. Wij bedachten samen met Public Search een nieuwe merkstrategie, brand identity en een wervingscampagne.