District West, een meervoudige herontwikkeling in Amsterdam Sloterdijk. Op het terrein waar Mediahuis, bekend van onder andere de Telegraaf groep, is reeds het volledig gerenoveerde Lighthouse opgeleverd. In Q2 van 2024 zal ook de herontwikkeling van de voormalige printfabriek genaamd Warehouse starten, waarmee er een dynamisch business district ontstaat.
ESG en community staan bovenaan de prioriteitenlijst van District West. Met hospitality, horeca en sport services en SMART technologieën van bGrid worden de huurders van District West voorzien van het high-end kantoor van vandaag en morgen.
Lefhebbers vernieuwde de visual identity van District West en ondersteunt in het verlengde hiervan de ontwikkelaar met allerhande marketingactiviteiten. Van social media, tot het vormgeven van de brochures, huurvoorstellen, locatie signing en meer.
Logo design & slogan: DLVS
Impressies: Parallel
De gebouwen en hun unieke structuur, frames en modulaire design vormen de basis van het visuele concept. En bovenal hun vermogen om licht binnen te laten, waarop de vormen in het design zijn gebaseerd. Het kleurpallet afgeleid van de lucht: Helder blauw, ochtendgloed geel, zonsondergang oranje en paars.
Brengt financials in de Publieke Sector bij elkaar. Wij bedachten samen met Public Search een nieuwe merkstrategie, brand identity en een wervingscampagne.